Kreowanie innowacji - Design Thinking

Przedsiębiorca, który chce odnieść sukces, a jednocześnie utrzymać się w branży musi tworzyć innowacje. To strategia znana od lat, a jednocześnie nie przez wszystkich wykorzystywana na szeroką skalę. Dlaczego? Nie każdy właściciel firmy zdaje sobie sprawę, jak technologie mogą w ogromnym stopniu przyczynić się do wsparcia jego działań w dążeniu do podbicia nie tylko krajowego, ale i europejskiego rynku. Wykorzystane w prawidłowy sposób, są przepustką i do wielkich pieniędzy, i do realizacji podstawowych założeń firmowych.

Kreowanie innowacji - Design Thinking

Z naszą pomocą wprowadzisz do swojej firmy nowy model biznesowy

W ostatnich kilku latach obserwowane jest mocne zainteresowanie technologiami i innowacjami praktycznie wszystkich branż. Dostrzeżono, że to właśnie w innowacjach tkwi szansa na rozwój, zdobywanie nowych kontrahentów, jak i pięcie się po szczeblach kariery.

Od lat analizujemy znaczenie technologii w rozwoju innowacyjności. Chcemy podzielić się zdobytą wiedzą i pomóc przedsiębiorcom we wdrożeniu nowego modelu biznesowego do ich firm. To przyczyni się do realizacji najnowocześniejszych projektów, dzięki którym odniesiesz sukces.

W trakcie szkoleń z zakresu kreowania innowacji zostaną omówione m.in. następujące zagadnienia:

  • transfer technologiczny,
  • ocena innowacyjności,
  • audyt innowacyjności i technologiczny,
  • przygotowanie biznesplanu,
  • analizy finansowe i ryzyka.

Nastaw się na kompleksowe myślenie

Niezawodnym modelem wdrażania innowacji jest kompleksowe podejście. Trzeba bardzo dobrze poznać otoczenie biznesowe, jednocześnie uwzględniając ryzyko i korzyści, które mogą wpłynąć na powodzenie przedsięwzięcia. Damy Ci narzędzia, dzięki którym Twoje myślenie będzie innowacyjne, kreatywne i analityczne.

W kontekście innowacji bardzo dużo czasu należy poświęcić na analizy, zastanawianie się nad ścieżką rozwoju firmy, jak i jej przyszłością. Przekazujemy naszym kursantom, że aby efekt działań nie był jednorazowy, a wieloetapowy, trzeba plan rozciągnąć na lata. Przyczyni się to do skutecznej obecności na rynku dla Twojej firmy.

Wykraczając poza tradycyjny sposób myślenia, jesteś w stanie stworzyć innowacyjny projekt, który będzie aktualny przez następnych (co najmniej) kilka lat. Wierzymy, że nasze szkolenia okażą się pomocne w przełamaniu Twoich barier.