Trening kadry średniego szczebla

Kadra średniego szczebla ma bardzo duży wpływ na rozwój firmy, podejmuje wiele ważnych decyzji, zarządza projektami, a także decyduje o budowaniu zespołu. Jeżeli chcesz, aby w Twojej firmie ten szczebel pracowników działał sprawnie, rozwijał się zawodowo i zdobywał nowe umiejętności, zachęcamy do uczestnictwa w naszym szkoleniu.

Przygotowaliśmy pakiet przydatnych informacji praktycznych i teoretycznych, niezawodnych w pracy menadżera średniego szczebla. Twojej firmie właśnie to jest obecnie potrzebne!

Trening kadry średniego szczebla

Trening kadry średniego szczebla – cel

Podczas szkolenia uczestnicy będą zdobywali niezbędne umiejętności do realizacji zadań w standardowej pracy zawodowej. Poćwiczą aspekty niezbędne przy zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzaniu projektami oraz podejmowaniu ważnych decyzji mających wpływ na rozwój firmy. Szkolenie pozwoli udoskonalić już posiadany przez menadżera warsztat.

Chętnie podzielimy się z uczestnikami szkolenia wiedzą z zakresu doradztwa technicznego i biznesowego oraz zarządzania projektami. Podpowiemy, jak najskuteczniej pozyskać fundusze unijne, które mogą okazać się dźwignią dla firmy, w której pracujesz.

Szkolenie pomoże Ci:

  • wzmocnić już posiadane umiejętności,
  • pogłębić wiedzę i umiejętności do skutecznego budowania zespołu i współpracy z każdym z pracowników. Bez problemów rozpoczniesz rozwijanie potencjału grupy, dostrzeżesz wartościowe jednostki i talenty,
  • w prawidłowy sposób pracować w zespole, zarządzać projektami. Zyskasz dodatkowe umiejętności z zakresu komunikowania się z pracownikami. Kontakty wewnętrzne i zewnętrzne w Twojej firmie będą na bardzo wysokim poziomie.

Trening kadry średniego szczebla – efekty, na które możesz liczyć

Po uczestnictwie w szkoleniu zaczniesz nowy etap swojej kariery zawodowej i staniesz się ważnym ogniwem firmy, w której pracujesz. Dostarczymy Ci wiedzy z zakresu:

  • metod budowania skutecznego zespołu, w tym efektywnego zarządzania zespołem,
  • wzrostu zaangażowania zespołu,
  • komunikacji interpersonalnej,
  • umiejętności podejmowania szybkich i trafnych decyzji biznesowych.